掃呢頁CODE去手機

2017年7月28日 星期五

【閨蜜睡房】陳嘉寶情竇遲開早「上岸」 __,陳嘉寶,

初戀男友做埋老公,陳嘉寶自己都估唔到!!將於11月做新娘子的陳嘉寶(Anjaylia),未婚夫黃頌祈(Epaphras)是其初戀男友,在最新一集東網巨 ...


初戀男友做埋老公, 陳嘉寶自己都估唔到!!

將於11月做新娘子的陳嘉寶(Anjaylia),未婚夫黃頌祈(Epaphras)是其初戀男友,在最新一集東網巨星節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》中,Anjaylia自揭戀愛態度:「唔係好啱、唔係好認真嘅,就唔好嘥我時間!」今年27歲的她自覺遲拍拖:「我啲朋友拍過好多次拖,我反而有諗自己要拍幾多次拖,冇諗過一拍就中咗。」

恨要童話婚禮

談到夢想中的婚禮,若要在「沙灘比堅尼婚禮」或「古堡童話婚禮」二揀一,Anjaylia爽快地揀選後者,但並非因為她要做童話中的公主,究竟點解呢?問到婚後想生仔定女先,她說:「如果有得揀,我會想生個哥哥先!」原來這選擇是跟男朋友Epaphras有點關係,大家又估唔估到點解?

婚後唔做少奶奶

Anjaylia在圈中有一班好姊妹,例如相識超過十年的蔡穎恩(Evelyn)、還有因合作拍劇而成老友的陳凱琳(Grace)及何雁詩等,她透露向閨蜜宣布婚訊時,Evelyn竟然爆喊!她睇好Grace大有機會接她棒, 成為朋友圈中第二個人妻。從未想過婚後做少奶奶的她,表示仍然會追夢,全因時刻謹記媽咪寄語的一番話。想知道Anjaylia與初戀男友的浪漫愛情生活,以及解開以上謎團?記得今、明兩日及周日, 留意東網巨星《閨蜜睡房》, 由佢親自講畀你聽喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!