掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

【獨家】簡幗儀追求自由發放正能量 __,

正呀!模特兒兼時裝設計師簡幗儀(LilianKan)將於本月19日在書展推出個人第三本散文寫真集《ThisisLilian,Free》,當中大部份相片 ...


正呀!

模特兒兼時裝設計師簡幗儀(Lilian Kan)將於本月19日在書展推出個人第三本散文寫真集《This is Lilian,Free》,當中大部份相片遠赴到巴黎拍攝,又親自參與Styling上的工作。

今次的主題講述自由,亦是她今年所遇到特別大的體驗,她說:「我所講嘅自由唔係話好任性,隨心所欲做咩都得嗰種。而係由心而發好安心舒適地做自己,同時接受自己做得唔夠好嘅地方。」Lilian今次正正用着又舒適又自在的心態去完成入面30,000字的文章,書中講到:「自由是,接受生命的高低起伏。也接受情緒會像月亮有陰晴圓缺。但同時,懂得如何去和它相處。」她希望讀者都能夠擁有自由的靈魂,相信自己。她又認為文章充滿正能量,閱讀完這本書會感到治愈及舒適:「我平時可能喺工作上好大壓力,又或者遇到唔如意嘅時候,我自己睇番都有鼓舞作用。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!