掃呢頁CODE去手機

2017年7月11日 星期二

唔急住造人 王君馨獻聲冧老公 __,君馨,王君馨,

藝員王君馨(Grace)今日在美國補辦婚宴,她拖着老公見傳媒時,更不斷咀嘴!接受訪問,Grace即主動問傳媒:「我老公有冇同你講唔該、哈佬?」Grac ...


藝員王君馨(Grace)今日在美國補辦婚宴,她拖着老公見傳媒時,更不斷咀嘴!接受訪問,Grace即主動問傳媒:「我老公有冇同你講唔該、哈佬?」Grace又笑言老公不熟廣東話,已指導老公四式:「教咗老公四樣嘢,佢知有傳媒所以好緊張,我教咗佢哈佬、鞠躬、派利是、再講唔該就得覺得老公今日表現好好,好有笑容,啲朋友笑佢唔笑時就好似黑面,今日好好笑容、好開心。」

叫大家玩得盡興

問到心情怎樣?Grace說:「尋晚都緊張,好多嘢未安排好、處理好,今朝終於搞掂晒,有時間望吓老公。(婚禮有冇驚喜畀老公?)唱歌囉,一陣間行出嚟會唱首歌,佢完全唔知,之前都冇乜點練,因為喺屋企冇得練,呃佢係喺婚禮上播嘅,首歌叫《FROM THIS MOMENT》,之前喺嘉欣婚禮上都唱過,意思係指佢係我嘅一切,有佢我就ok、我愛佢。(怕整喊老公?)應該唔會,大家都唔易喊,之前係紐約都喊晒啦,如果佢喊會再加啲分!今晚係個跳舞party,希望大家盡興!」

老公放棄一切

Grace戴上兩隻閃爆婚戒現身,她說:「一隻婚戒、另一隻係訂婚戒,訂婚戒就大啲,特登設計到兩隻戒可以拼埋一齊。(粒石好大!)唔知價錢,問咗老公好多次都唔肯講!對我嚟講係無價嘅,冇諗幾錢。條鍊墜設計都好特別,係可以喺埋一齊嘅意思。(準備造人?)計劃都係兩三年後先,過吓二人世界。(老公嚟香港?)係呀,佢已經搵到工作,為咗我放棄晒一切!7月11日係我哋拍拖12周年紀念,特登揀今日,好有紀念價值!(搞婚禮有感動嘢?)日日對住老公我已經好感動,之前分隔兩地,大家睇住個mon,可以近距離接觸已經好滿足。(去度蜜月?)之前去咗南美,都有好多地方想去,會再去!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!