掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

勁忙!劉佩玥澄清緋聞兼幫陳瀅解畫 __,陳瀅,劉佩玥,

靚女緋聞自然多。藝人劉佩玥及歐鎧淳今日到將軍澳出席活動。剛與好姊妹陳瀅由泰國旅行返港的劉佩玥,代陳瀅澄清與何猷亨「翻撻」傳聞,亦否認男方幫陳瀅在港置業 ...


靚女緋聞自然多。

藝人劉佩玥及歐鎧淳今日到將軍澳出席活動。剛與好姊妹陳瀅由泰國旅行返港的劉佩玥,代陳瀅澄清與何猷亨「翻撻」傳聞,亦否認男方幫陳瀅在港置業:「我哋兩個都冇拍拖,陳瀅係想買樓,但係喺加拿大,佢想買畀婆婆,而我都想買層畀父母。以我同佢嘅關係,大家可以相信,冇咁嘅事。」

同黃子恆係好朋友

談到泰國之旅,劉佩玥指與陳瀅齊齊買睡衣返港做直播:「喺床上「典嚟典去」、同大家傾吓生活嘢咁,唔性感嘅,我就嚟30歲,要保持少女心同童真。(傳妳同黃子恆喎。)我哋大家都好慘,嗰日拍緊嘢亦知道有記者在場。(傳你收兵。)我唔係娘娘,但有沖涼,唔好阻佢追女仔,亦唔好嚇怕我嘅追求者,大家係好朋友。(伍允龍後冇拍拖?)其實我唔係好介意緋聞,反而媽媽就覺得有需要澄清,笑吓咪算囉,全部都唔係真嘅。緣分嘅嘢要嚟就嚟,有嘅話我唔介意同大家分享。」

歐鎧淳亞運停接Job

至於歐鎧淳則坦言未習慣娛圈生活,至今仍將游泳放在第一位,9月還有賽事要參加:「到亞運嗰時要停一停唔接騷喇,目標係100米背泳攞牌。其實教練都有微言,因為有時見到我太攰喇。(男友冇出聲?)大家都知呢段時間要搏,佢明白嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!