掃呢頁CODE去手機

2017年7月25日 星期二

蔣怡開窿裙「底」睇! __,蔣怡,

張曦雯與蔣怡(圖)穿上性感戰衣騷Quali。
蔣怡開窿裙「底」睇!不少女藝員悉心打扮上陣,擁有「最強Body」的「打機女神」張曦雯(Kelly)以黃色DeepV高衩連身裙現身,大晒事業線再加長腿, ...


蔣怡開窿裙「底」睇!

不少女藝員悉心打扮上陣,擁有「最強Body」的「打機女神」張曦雯(Kelly)以黃色Deep V高衩連身裙現身,大晒事業線再加長腿,令人噴血。而陳庭欣、沈卓盈、張秀文和劉思希亦同樣晒線,當中劉思希玩埋露背。

至於以KOL身份到場的名模蔣怡都非常搶眼,穿上超貼身兩側交叉開窿裙露出底褲邊,令閃光燈閃個不停。原來蔣怡是首次踏足電視城,但感覺似踏進一個大家庭,她說:「第一次入電視城嘅感覺其實都幾得意,不斷撞到朋友,不斷打招呼,完全冇新人嘅感覺,好似入咗個大家庭。」將在平台中推出她的飲食專欄,她坦言是開心的開始:「拍劇都好歡迎,覺得自己真係好鍾意表演,咩形式表演都係好鍾意嘅。」

張曦雯
  • 張曦雯

鍾意就快D Share啦!