掃呢頁CODE去手機

2017年7月26日 星期三

為迷糊受訪解畫 鍾欣潼話受舊患影響 __,

原來係受舊患影響!歌手鍾欣潼(阿嬌)日前同張智霖出席公開活動時差啲因為踩到裙腳而仆親,事後接受訪問時又被網民指佢狀態似乎唔係咁好,令一班歌迷好擔心佢休 ...


原來係受舊患影響!

歌手鍾欣潼(阿嬌)日前同張智霖出席公開活動時差啲因為踩到裙腳而仆親,事後接受訪問時又被網民指佢狀態似乎唔係咁好,令一班歌迷好擔心佢休息唔夠,係咁留言叫佢保重身體。

同粉絲講唔好意思

為免大家擔心,阿嬌喺社交網上載幾張頸傷同搬屋嘅相,同大家交代番佢當日嘅情況:「最近的訪問讓大家擔心了 明顯的是因為我的精神不振 所以讓大家心痛了!不好意思讓大家擔心我的身體狀況!其實是這樣的。。。這一個月我為了搬家的事東奔西撲 在頸椎不能動彈的情況下又要去做出很多看上去好像不危險但其實對頸椎有傷患的我來說是很危險的事 (包括抬頭或低頭都是不容易的事。。。)」

睡眠不足頭暈暈

阿嬌又續說:「在雲頂演唱會期間我開始發現集中力有問題 常常有想暈的時候 我已經有很多天晚上不能好好的睡覺,幾天只睡了幾小時,家𥚃(裏)裝修全屋雜物,不眠不休在執拾,於是讓頸椎的舊患問題更嚴重。而頸椎的問題大概由雲頂演唱會綵排就開始出現,導致這段時間沒法集中精神 謝謝大家的關心,目前最重要的是能夠找到一個很好的醫生幫我的身體回復健康!希望多做運動吧(把)背肌的肌段(鍛)練(鍊)好我才能把自己的骨骼保護起來,以後就不用再擔心睡不好的問題了!再一次感謝大家對我的關注,以後會更加愛自己 如果大家有好好嘅醫生記得介紹俾(畀)我,唔該晒!」

內衣任睇

原來阿嬌受頸椎問題影響,真係陰公豬!睇相見佢頸背紅腫,似乎好嚴重,另外阿嬌仲影埋搬屋嘅情況,見佢衣帽間真係好大,仲有好多副太陽眼鏡添,直頭似眼鏡店舖嘅格局,不過因為搬屋嘅關係,地下就有好多個紙皮箱同鞋盒,其中一個鞋盒上面仲放咗啲內衣,有啲衫同帽仲周圍放,睇怕阿嬌要慢慢整理好,佢又準備好一箱二箱物品拎去捐,真係好有善心!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!