網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月20日 星期四

大律師:要睇有冇口頭承諾 __,

大律師:要睇有冇口頭承諾娛樂要聞梅媽覃美金租地方成立梅艷芳國際紀念館,簽臨時約後遭拒租,她指控謝偉俊及白韻琹反悔兼不付違約金,三人各有各說,究竟梅媽能 ...


大律師:要睇有冇口頭承諾

娛樂要聞

梅媽覃美金租地方成立梅艷芳國際紀念館,簽臨時約後遭拒租,她指控謝偉俊及白韻琹反悔兼不付違約金,三人各有各說,究竟梅媽能否討回一個月租金44,000元賠償呢?

本報前日致電向大律師陸偉雄了解,他說:「呢個要睇佢哋簽約前,兩者有冇口頭承諾,如果單位只係住宅用途,有人唔小心租咗畀佢作為紀念館,雙方協議中止租約就冇問題唔使賠。除非喺簽約之前,有人話做紀念館都得,咁人哋建基於你應承話可以作紀念館,咪同佢租囉,呢個係你口頭承諾,所以好難講使唔使賠錢。」

採訪:皓騫



大律師陸偉雄指違約與否要視乎簽約前有否口頭承諾。資料圖片


鍾意就快D Share啦!