掃呢頁CODE去手機

2017年7月26日 星期三

陳展鵬胡定欣鴛鴦戲水 單文柔都讚好 __,定欣,陳展鵬,展鵬,單文柔,陳展,胡定欣,

單文柔話唔會尷尬要由頭睇到尾。藝人陳展鵬與胡定欣這對過氣緋聞情侶合演的劇集《同盟》八月頭首播,日前預告片曝光,當中更有一場展鵬同定欣浸浴缸鴛鴦戲水戲份 ...


單文柔話唔會尷尬要由頭睇到尾。

藝人陳展鵬與胡定欣這對過氣緋聞情侶合演的劇集《同盟》八月頭首播,日前預告片曝光,當中更有一場展鵬同定欣浸浴缸鴛鴦戲水戲份,展鵬接受東網獨家訪問時謂:「今次我同定欣嘅冤家感覺一定可以畀觀眾睇到夠為止,大家鬥氣、整蠱同埋鴛鴦戲水嘅戲份,一定畀到大家開心喜感,我哋都做咗啲身體語言動作,都幾瘋狂,自己都覺得幾放,自己拍喜感嘅劇較少,今次監製都加咗好多呢類戲份。我自己喺公司拍劇,好少拍到咁多一男一女嘅激情同動作戲,男同女好少,定欣都好勁,佢體能都好fit,拍之前大家都有去操練,去應付拍呢個劇,而家剪出嚟係一小部分,大家拍嘅嘢其實好多。」

至於展鵬緋聞女友單文柔接受訪問時坦言有看預告片,更大方表示不會呷醋之餘更指片頭相當吸引。她說:「點解會呷醋?我反而覺得佢哋好合拍、好襯,自己都好欣賞定欣,佢哋都係專業演員,有呢啲鏡頭在所難免。(到時播會否避睇?)唔會,會由頭睇到尾添!」問有否跟展鵬去游水「戲水」時,她指自己很少游水,因怕曬!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!