掃呢頁CODE去手機

2017年7月23日 星期日

分手後首合照!唐詩詠洪永城尷尷尬尬 __,詩詠,洪永城,唐詩詠,

兩人分手後第一次合照。藝人唐詩詠與洪永城(Tony)現身無綫節目《群星拱照bigbigchannel》,兩人自分手後首度同場,詩詠接受訪問時透露有於後 ...


兩人分手後第一次合照。

藝人唐詩詠與洪永城(Tony)現身無綫節目《群星拱照big big channel》,兩人自分手後首度同場,詩詠接受訪問時透露有於後台與Tony打招呼及交談近況。問到已放下這段情?詩詠感慨謂:「呢啲就要慢慢。(仲咪仲需要時間?)好難答。(搵新戀情?)冇呀!慢慢!(出去識番個)有難度,所以冇得諗,唔諗先會嚟。(唔心急?)事業可以為自己打算,愛情好難,最重要係有機會了解清楚,所以再遇到都想慢慢認識吓先。」

同圈內人拍拖有難度

詩詠坦言要再找圈內人拍拖有難度,但圈外男士亦相對地怕了她。問到是否之前與Tony相戀時未夠了解?她謂:「每個階段都唔同,依家係會慢慢拖長啲時間,但兩樣嘢都唔可以混埋一齊講。」更指剛完成無綫劇集《棟仁的時光》拍攝,稍後將與幾位女性朋友外遊,好好享受閨蜜之旅。

力撐王浩信

談到拍檔王浩信被指婚變,詩詠表示也是從新聞上獲悉,更指分別與他們合作過,力撐二人依舊幸福:「浩信同我分享好多小朋友嘢。(冇分享太太?)演員未必會將家庭帶到工作,但我感覺到佢哋幸福嘅,唔覺有咩問題。」

而詩詠結束訪問後,剛巧Tony經過其身邊,在場傳媒即要求二人合照,Tony全程表現尷尬,與詩詠中間還有一大條空隙,二人拍照後更沒交流,還一個向左走,一個向右走離開。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!