掃呢頁CODE去手機

2017年7月17日 星期一

馬德鐘留港開工 (目及)住生意 __,馬德鐘,

馬德鐘感謝太太幫手打理生意。
馬德鐘留港開工(目及)住生意藝員馬德鐘(Joe)昨日與太太張筱蘭到黃埔主持投資的食店開張祝酒儀式,獲多位圈中好友莊思敏、陳山聰、陳爽、周家怡及黎燕珊等 ...


馬德鐘留港開工 (目及)住生意

藝員馬德鐘(Joe)昨日與太太張筱蘭到黃埔主持投資的食店開張祝酒儀式,獲多位圈中好友莊思敏、陳山聰、陳爽、周家怡及黎燕珊等到賀。

Joe為新店投資七位數,有信心很快回本,並感激太太:「都怕阻到佢,佢有研究工作要做。」他又表示將留港拍新劇《跳躍生命線》:「多o的時間睇住生意。(點解唔拍《飛虎極戰》?)檔期配合唔到,我都同樂小姐(樂易玲)講或者可以客串。」講到黎耀祥兒子被指炫富,Joe自言沒有條件,又表示會叫囝囝到餐廳幫忙,累積社會經驗。

同場的莊思敏笑言有意開酒莊,特地來取經,又指最近忙於籌備運動服生意,加緊操弗自己做生招牌。


鍾意就快D Share啦!