網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月25日 星期二

與袁文傑再合作 煒哥:十幾年冇同你開過工 __,袁文傑,陳煒,煒哥,袁文,

與袁文傑再合作

煒哥:十幾年冇同你開過工

娛樂名人

與袁文傑再合作煒哥:十幾年冇同你開過工娛樂名人如果要數圈中有幾多藝人好似唔識老,食咗防腐劑咁,就要講43歲仍保養得好好嘅陳煒,以及45歲「霸氣游生」袁 ...


如果要數圈中有幾多藝人好似唔識老,食咗防腐劑咁,就要講43歲仍保養得好好嘅陳煒,以及45歲「霸氣游生」袁文傑。

昨日陳煒就喺微博貼出同袁文傑嘅開工相,二人早已惺惺相識,煒哥仲留言:「十幾年冇同你開過工啦!袁文傑o依家叫你傑仔好呀、高佬好呀、定係游生好呢?」佢哋對上一套合作嘅係拍2004年亞視劇《我和殭屍有個約會III之永恆國度》,計一計……真係相隔13年再合作,近日為大台劇《果欄中的江湖大嫂》開工。

因此佢哋就足足喺圈中兜兜轉轉咗13年先再聚首。


鍾意就快D Share啦!