網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月5日 星期三

【驚正印女友現身?】借完「鷹眼」見報 婷婷突改口:我哋冇真正拍拖! __,婷婷,

謝婷婷每次出嚟,大家都好關心佢嘅感情生活——即係,佢同鷹眼謝洛美維拿(JeremyRenner)嘅戀情。對上一個最新發展係,上月23日,這邊廂婷婷高調 ...


謝婷婷每次出嚟,大家都好關心佢嘅感情生活——即係,佢同鷹眼謝洛美維拿(Jeremy Renner)嘅戀情。對上一個最新發展係,上月23日,這邊廂婷婷高調默認同鷹眼拍拖,但同時有外國網站卻稱鷹眼同女友買訂婚戒……雖然後來有指呢個係惡搞網站,但亦不禁令人狐疑:係喎,一路都係婷婷自己講同鷹眼嘅相處,例如問佢:「有好消息公佈嗎?」婷婷問番佢:「乜嘢好消息?」講白啲係同「鷹眼」有關喇,婷婷就答你:「都ok啦,有facetime見面,保持聯絡。」又例如,婷婷話自己忙於喺上海拍戲,咁鷹眼有冇探班?婷婷就話:「冇,佢自己都就嚟開戲,要喺屋企陪個女。」仲唔係一齊?原來真係唔係喎!今日婷婷到尖沙嘴出席美容活動,話題由四哥謝賢早前接受專訪時,一講到霆鋒步自己後塵離婚收場,即忍不住流淚,婷婷聞言即表示:「吓,點解,唔好話畀我聽佢喊,佢喊我又喊。」又直言霆鋒離婚改變佢對婚姻睇法:「早幾年覺得自己無影響,o依家可能有啲影響,只要愛大家就得,唔使結婚。」於是,傳媒就追問婷婷,哥哥離婚會否影響佢同鷹眼婚期?唔知係咪因為外國傳媒出咗嗰單鷹眼陪女友買戒指報道,令婷婷即改口風:「佢唔係我男友。」吓?係咪分咗手呀?婷婷即再補充:「我哋冇真正拍拖,我冇認過,你哋『躓』畀我!」吓?相關文章:

【認與「鷹眼」拍拖】Jeremy被爆同女友買訂婚戒?婷婷知唔知?

http://bit.ly/2t5gu0e

今日婷婷到尖沙嘴出席美容活動。(攝影:葉君海) 唔知係咪因為外國傳媒出咗嗰單鷹眼陪女友買戒指報道,令婷婷即改口風:「佢唔係我男友。」
鷹眼謝洛美維拿(Jeremy Renner)(資料圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!