掃呢頁CODE去手機

2017年7月7日 星期五

翁嘉穗:名人:翁嘉穗法國遇「魔頭」攞膽合照 __,翁嘉穗,

今次個私人晚宴,邀請咗全球20位VVIP客人,翁嘉穗係其中之一,認真犀利!前港姐冠軍翁嘉穗日前獲伯爵(Piaget)邀請,出席在法國巴黎舉行的私人晚宴 ...


今次個私人晚宴,邀請咗全球20位VVIP客人,翁嘉穗係其中之一,認真犀利!

前港姐冠軍翁嘉穗日前獲伯爵(Piaget)邀請,出席在法國巴黎舉行的私人晚宴,晚宴只邀請全球20位VVIP客人,非常尊貴。席上邀得米芝蓮二星廚師Jean-Francois Piege烹飪美食,翁嘉穗對他的食物讚不絕口:「佢煮嗰個黑松露意大利麵係我食過最好食!」又笑言在旅程中享受了很多美食:「呢度啲海鮮好好食,好彩只係4日3夜,如果再耐啲真係唔知點算。」

而她還在下榻酒店的電梯中巧遇「潮流教主」安娜溫圖爾(Anna Wintour),她說:「之前喺Spa撞過一次,但冇特別傾偈,之後再喺𨋢撞到,因為空間細而傾咗陣偈,最尾都有問可唔可以合照,佢好Nice。」由於安娜有「時尚女魔頭」外號,翁嘉穗笑言起初都感擔心,但其後發現對方跟電影中影射的形象不同:「佢真人真係好Nice,仲同我哋笑,如果佢唔笑,唔同我哋Hi,我哋都唔敢同佢傾偈。」

適逢此行撞正巴黎高訂時裝周,不少品牌邀請她睇騷,但由於太疲累,她只睇了其中一個時裝騷,同場還有韓星孔孝真及內地女星章子怡等嘉賓。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!