網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月29日 星期六

孫耀威唱英文情歌 陳美詩低胸婚紗索到爆 __,孫耀威,陳美詩,

恭喜晒!今日下午四點,孫耀威在微博直播新娘陳美詩步入教堂嘅一刻,孫耀威唱住英文歌《Deeperinlove》伴住老婆陳美詩步入教堂,場面非常溫馨甜蜜, ...


恭喜晒!

今日下午四點,孫耀威在微博直播新娘陳美詩步入教堂嘅一刻,孫耀威唱住英文歌《Deeper in love》伴住老婆陳美詩步入教堂,場面非常溫馨甜蜜,孫耀威仲愈唱愈投入,憑歌寄意向老婆當眾示愛!陳美詩原來係有料之人,着上低胸婚紗,性感爆燈!她由父親拖住步入教堂,在場有不少明星藝人到場包括車婉婉和何超蓮。

當牧師讀經前,搞笑地問Eric:「預備好未?」當牧師正式開始時,兩人拖住手對望,Eric望住Macy甜笑,之後開始顯得有啲緊張。一對新人在牧師的祝福下交換戒指,之後二人深情對望,互相感謝對方,陳美詩望住孫耀威好感動話:「呢7年我哋經歷咗好多嘢,好欣賞你對人無私嘅愛。」而孫耀威亦大讚老婆:「你係一個好好嘅妻子!」最後兩人深情擁吻!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!