網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月14日 星期五

娛刺撈飯:女版韋小寶使乜逼婚!高海寧欲擒先縱釣金龜 __,小寶,高海寧,陳嘉佳,

信不信由你。「無綫咪神」高海寧(高Ling)早排一句「我使逼婚?」,回應被傳嚇走緋聞男友音樂人鄧智偉,呢番說話一出,即有唔少人讚高Ling夠霸氣!哈哈 ...


信不信由你。

「無綫咪神」高海寧(高Ling)早排一句「我使逼婚?」,回應被傳嚇走緋聞男友音樂人鄧智偉,呢番說話一出,即有唔少人讚高Ling夠霸氣!哈哈哈,依家咩年代呀?身為時下獨立女性,會唔會講句「我使結婚?」至係真正有霸氣呀?我Nuts哥都唔怕你話我講嘢Mean,因為從高Ling往績睇,「逼婚」真係唔奇!事關高Ling有過好幾次先斬後「咒」紀錄,即係做咗某樣嘢在先,然後再對外界發表好藐嗰樣嘢嘅言論。

呢頭加塊布 嗰頭勁晒線

唔係咩?最近高Ling喺劇集《賭城群英會》比堅尼上陣,34D碧波蕩漾,但呢頭露完,佢嗰頭出席宣傳就話: 「着比堅尼着到悶,要『封胸』,等大家專注我演技。」你信呀?少年你太年輕了!因為類似嘅露完又藐言論,上年高Ling同陳煒、陳自瑤等喺無綫台慶跳肚皮舞已經出現過,高Ling當時被問做乜喺低V舞衣度畫蛇添足做手腳, 佢話:「舞衣太性感,自己加塊布!」講到好似好抗拒行性感喎!但兩個零月後,佢就喺instagram自動波,以白色喱士低胸吊帶衫,勁晒深長事業線,無限永續呢個「露完又藐,藐完又露」嘅手法,究竟邊瓣真呀?

唔使估!因為高Ling喺2012年做過才女出過書,裏面寫住「現在就讓我剝開一層一層的薄紗」,Wow !薄紗已經性感,自己除埋更加誘惑,唔講仲以為睇緊《格雷的五十道色戒》,如果唔係記得高Ling原名係沈江莉,真係差啲以為佢叫菲菲,正如張繼聰喺《小男人週記3之吾家有喜》個Gag:「想入菲菲!」

高Ling呢種一方面自動波除衫,另一方面又揚言要封胸嘅七擒七縱絕技,不知羨慕死幾多吊高嚟賣嘅港女,雖然高Ling都被人定型係貪錢、想釣金龜,但出身女人街嘅佢,正如韋小寶出身麗春院,見盡人生百態,高Ling由細到大,就算只係間中幫屋企客串睇住個銀器檔,都足夠佢耳濡目染學番三兩招求生本能,學識點樣同人博弈、bargain !「老細,條銀鏈咁貴,平啲吖!」個個睇檔都會係咁答:「賣一百,我都係賺你十蚊,啱啱夠交租同人工咋!」少年,你唔係信呀?

瞄準香港人失憶特性

高Ling何只唔係胸大無腦,佢直頭係深謀遠慮,尋日露完,今日話封胸,聽日又露過,進可攻,退可守,想靠男人咩,停喺「封胸」嗰日囉,成個決心洗底嫁人息影嘅良家婦女咁樣!想靠自己咩,明日再露囉,正所謂你的事業線如何,你的事業也必如何,我使結婚靠男人?呢招「露完又藐,藐完又露」瞄準晒香港人失憶特性,雖然香港人對呢種「執笠清貨最後數天」冇句真嘅營運手法唔陌生,但用喺封胸同「我使逼婚?」度就的確少見,但Nuts哥奉勸大家記住張無忌阿媽殷素素遺言:「愈係靚女,愈會呃人!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!