掃呢頁CODE去手機

2017年7月15日 星期六

【獨家】仙氣!李婷婷化身森林女神 __,女神,婷婷,

好靚女呢!曾奪工展小姐亞軍的藝人李婷婷(Tina)今年加入寫真戰,以高雅時尚為主要路線,包括在遊艇、森林取景,更出動名駒營造森林女神的感覺,Tina直 ...


好靚女呢!

曾奪工展小姐亞軍的藝人李婷婷(Tina)今年加入寫真戰,以高雅時尚為主要路線,包括在遊艇、森林取景,更出動名駒營造森林女神的感覺,Tina直言起初獲邀拍攝影集,內心也覺忐忑,因過往風格較保守,從未接過泳衣或內衣工作,但後來得知風格較高雅並非刻意Sell身材,才決定一試。

問到難忘事,怕水的Tina表示是上遊艇拍攝時勾起遇溺回憶,她說:「細個學游水浸親過,要人工呼吸,『初吻』都畀咗救生員,加上耳水不平衡,當日拍攝係暈住咁影,咁啱仲要大浪,食咗暈浪丸都唔掂,而換衫個位置係底層更加暈,所以寧願喺船面換衫。好彩嗰日景色好靚好好陽光,拍出嚟效果非常靚,辛苦都係值得!」她又指寫真風格Sell其真理情感生活,特別邀請最愛的嫲嫲一起出鏡,希望大家睇相片也感受到愛。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!