網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月18日 星期二

後浪廚神獨愛鼎爺 __,鼎爺,李家鼎,

後浪廚神獨愛鼎爺娛樂要聞方太籍貫江蘇宜興煮得一手美味家鄉菜,亦兼收粵菜之長。對於近年「廚神」湧現,方太獨喜歡李家鼎,因為鼎爺不造作,相信他煮的菜一定好 ...


後浪廚神獨愛鼎爺

娛樂要聞

方太籍貫江蘇宜興煮得一手美味家鄉菜,亦兼收粵菜之長。對於近年「廚神」湧現,方太獨喜歡李家鼎,因為鼎爺不造作,相信他煮的菜一定好食,其他的她就不想評論。

而被喻為神之手的方太,頭一趟上電視主持烹飪節目,亦有過極蝦碌事件,她笑說:「第一次上電視台你知唔知幾大鑊,撻唔着火呀,出緊街㗎。有試過,原來係最後一啖石油氣。撻唔着火個人茅晒,直播出緊街未夠鐘。惟有喺個節目講『真係唔好彩,今日係我第一次上電視,我準備好充足,但點知個爐有問題。你哋睇烹飪節目多嘞,從來都冇睇過人用口講,我哋大家一齊用口教煮餸。』咁就捱咗七分鐘,返到公司俾老闆鬧到死。」但因為懂執生及親切,被節目監製看中獨力主持節目。

採訪:何永寧



李家鼎下廚不造作,方太相信一定好吃。

資料圖片


鍾意就快D Share啦!