掃呢頁CODE去手機

2017年7月16日 星期日

唔知手上有疤痕?何雁詩堅稱:我冇自殺 __,何雁詩,

何雁詩一講到手上嘅「疤痕」,就話唔回應喇!歌手何雁詩(Stephanie)早前被東網踢爆割傷左手,需要入院縫針,雖然佢之前出席活動否認咗,但其左手前臂 ...


何雁詩一講到手上嘅「疤痕」,就話唔回應喇!

歌手何雁詩(Stephanie)早前被東網踢爆割傷左手,需要入院縫針,雖然佢之前出席活動否認咗,但其左手前臂貼上膠布遮掩傷痕照就已經曝光。今日Stephanie同王浩信出席活動時,都係着長袖衫遮掩傷痕,個衫袖仲要長到遮住手背。

聞疤痕嗌「唔回應」

接受訪問時,問到佢喺社交平台上寫「何去何從」,佢表示唔係講緊感情,只係工作上有壓力,但係學識咗唔好將唔好嘅情緒放上社交平台。問到係咪包括唔想放露手臂嘅相?佢話:「會靜啲先(指網上言論),之前都講過好多次唔想交代太多。(但你有放相上Instagram?)都明白,我可以講我冇自殺。(讀者話你講大話? )唔回應。(咁嗰兩條係咩嚟?)冇認真去睇清楚,所以唔回應。(係疤痕?)唔答。」

講嘢會小心

當記者問到係咪要冬天先着短袖衫,佢笑言:「可以,未有plan,隨緣啦。」至於講到吳綺莉囡囡手上有疤痕都着短袖衫時,會唔會覺得佢勇敢啲?Stephanie話:「我係公眾人物,講嘢會小心啲,做乜都會小心啲。(會少啲po相?)係呀,唔想有私人事,好似博見報咁樣。」佢又話原本自己情緒都OK,但見到有新聞所以有啲壓力。

冇畀男仔拖手

提到日前同朋友打邊爐,畀男仔拖手,Stephanie話:「好匪夷所思,佢係我識咗好多年嘅中學同學,佢唔係拖住我,係捉住我手臂。我之前拍拖都好坦白講,唔想其他事影響到個男仔,平時拍拖出街都唔會拖手。(之前同男友鄭俊弘又咁高調拖手?)唔會再有下次。」亦澄清同男朋友感情沒有變,只係大家都想低調啲。

唔覺拖累鄭俊弘

講到鄭俊弘(Fred)近排好少見人,佢即撐男友有拍廣告同MV。問到自己最近係咪都少咗工作,佢話:「我差唔多,我不嬲唔係好多嘢做,之前身體唔舒服推咗部劇,靜啲都正常。(覺得拖累Fred?)冇得咁計,唔想有任何情緒影響工作。(佢情緒OK?)個個都有情緒,冇呀,見佢幾開心,成日彈結他。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!