掃呢頁CODE去手機

2017年7月11日 星期二

三個月冇見!張衞健放假嗌老婆返港勞軍 __,張衞健,

張衞健話只要可以為觀眾帶嚟歡樂,就算辛苦少少都值得!藝人張衞健以一身帥將打扮於元朗拍攝無綫劇集《大帥哥》的打仗戲分,滿頭大汗的他謂日日拍劇都有中暑的感 ...


張衞健話只要可以為觀眾帶嚟歡樂,就算辛苦少少都值得!

藝人張衞健以一身帥將打扮於元朗拍攝無綫劇集《大帥哥》的打仗戲分,滿頭大汗的他謂日日拍劇都有中暑的感覺,會頭痛、想嘔及頭暈,不過幸好未有生病,並笑謂劇集「拍極都未拍完」,他說:「已經拍咗三個幾月。(你係咪要求高,所以多NG?)都唔係,加上一日開一組戲,所以時間長啲。當初係預拍半年,應承拍嗰陣就覺得半年好快過!」

與老婆分離靠傾電話

張衞健透露劇集將會到內地取景,並留在當地一個半月,更笑指拍完香港的戲分後,劇組需要一星期準備在內地拍攝的器材與道具,所以他有一星期時間休息,又表示會叫太太張茜回港「勞軍」!他說:「拍劇之前就叫咗老婆撤退,我要專心準備。(幾耐冇見?)開工咁耐就冇見咁耐,淨係可以傾電話,問吓我點咁,連講電話都要計時。因為有時開工開好早,我喺現場又唔會講電話,就係今朝叫佢準備返嚟『勞軍』!」

熱到連底褲都濕

張衞健又指今次拍劇開創先河,是入行以來首次拍劇拍足半年,就連當年拍《西遊記》也只拍攝了五個月,他笑指自己「唔拍唔知身體好」,不過今次拍完劇集後,他認為日後要夏天拍劇就可免則免,他說:「十幾分鐘就濕晒,連底褲都濕!服裝部好好,準備多幾件恤衫畀我,但換得幾多件,一陣就濕晒!」

為新劇損失大

談到其他演員指他講明要一日拍一組戲令他們受惠,他說:「起碼有得瞓,唔好話受惠於我,係我對佢哋唔住,要hold期hold半年,少咗搵真銀機會!」更直言如果將來開戲會報答他們,找合適的角色給他們。他又笑指自己心理變態,為此劇推走三個真人騷、一套劇集及兩套電影。被問損失多少?他說:「自己計啦。(近八位數字?)唉,你哋自己計講錢就冇感情!」

望為其他人帶歡樂

談到返無綫拍劇,他表示開鏡前在醫院做身體檢查,突然靈機一觸覺得若病人在病房中看到他的演出會快樂,他就會認為自己所做的一切值得,他說:「好耐冇返嚟(無綫)拍劇,亦好耐冇拍自己語言嘅劇,覺得為香港人所做嘅係值得!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!