掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

胡定欣:被胡說八道會排斥 胡定欣嬲到嗌退會 __,定欣,胡定欣,

嬲!真係嬲!「胡說八道會」骨幹成員又又聚會喇,當中包括大肚人妻胡杏兒、被東網獨家拍得同男友同居試婚嘅黃智雯、胡蓓蔚、姚子羚同李施嬅,不過胡定欣就因為拍 ...


嬲!真係嬲!

「胡說八道會」骨幹成員又又聚會喇,當中包括大肚人妻胡杏兒、被東網獨家拍得同男友同居試婚嘅黃智雯、胡蓓蔚、姚子羚同李施嬅,不過胡定欣就因為拍劇原因唔喺香港,冇得join今次meet up,點知……就出事喇……

話說姚子羚就喺自己多個社交網上載胡說八道會「齊人」聚會嘅開心合照,個個笑得勁燦爛,明顯係過咗一個歡樂嘅飯局,仲齊齊摸摸胡杏兒個巨肚,頭貼頭又玩錫錫,真係睇到都覺Enjoy。不過身在遠方拍劇嘅定欣睇到啲相,竟然即刻燒着把火,轉發佢哋嘅合照,仲隔空炮轟留言:「我開始覺得......佢哋係有意排斥我!! 因為佢哋大部分時間都係喺我唔得閒同唔喺香港的時候約齊人.......」

講到明嬲豬仔嘅定欣,仲到打晒Hashtag話Left group,去到退會咁大鑊!睇嚟今次胡說八道會成員都要出手挽救吓呢段友誼喇,咁多年好姐妹唔會話散就散嘅,快啲和好


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!