網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月24日 星期一

王浩信送「鑽石」向老婆補鑊 __,王浩信,

王浩信話送番「鑽石」畀老婆喎!藝人王浩信(Vincent)在將軍澳電視廣播城出席無綫節目《群星拱照bigbigchannel》直播。最近Vincent ...


王浩信話送番「鑽石」畀老婆喎!

藝人王浩信(Vincent)在將軍澳電視廣播城出席無綫節目《群星拱照big big channel》直播。最近Vincent老婆陳自瑤在社交網站甫出一張與囡囡王靖喬的合照,但Vincent未有及時畀Like,惹來一班網友揣測兩人婚姻關係是否陷入危機。

陳自瑤冇嬲

對此,Vincent即笑笑口謂:「好大鑊呀!未畀Like都成為罪行!」他表示雖然近日毋須拍劇但依然忙爆,所以未有留意到社交網站的動向,事後已經補Like:「希望佢哋原諒我冇睇到!(老婆有嬲?)咁又冇,呢啲都係玩嘅App啫。(大家小題大做?)多謝大家關心先,都係一個提醒嚟,唔會覺得小題大做。」

提到網友不時揣測他婚變,他表示與老婆關係OK:「其實本身都少甫相,亦都少啲同囡囡影相,因為佢都大個,作為爸爸都唔想佢畀人睇蝕,可能媽媽心態唔同啲。」問之後會否更「識做」,他即笑指之後每當老婆在big big channel直播都會送心送朱古力:「送啲鑽石,嗰度啲鑽石平!(幾時送粒真嘅?)真嘢就努力中。」

個幾星期冇見

問他幾耐沒有見過老婆,他坦言有個多星期:「其實我都係剛剛落機趕嚟,冇返屋企,之前去咗馬來西亞做嘢,都有Message過佢,佢都話件事得啖笑。」又指老婆都正為《再創世紀》開工,要到深圳拍攝,所以未能時刻相見。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!