網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月18日 星期二

倪晨曦做老闆一腳踢 __,倪晨曦,

倪晨曦做老闆一腳踢娛樂名人倪晨曦(左)成立自家工作室,包辦幕前演出和幕後製作。倪晨曦早前成立「晨曦工作室」,她先在網絡平台大展拳腳,同時兼顧幕前演出和 ...


倪晨曦做老闆一腳踢

娛樂名人


倪晨曦(左)成立自家工作室,包辦幕前演出和幕後製作。

倪晨曦早前成立「晨曦工作室」,她先在網絡平台大展拳腳,同時兼顧幕前演出和幕後製作,日後會推出更多自己的製作短片。正式成為社長的倪晨曦表示:「工作量越嚟越大,需要更多人手,所以好想有個自己嘅地方,希望透過網絡世界,畀更多人睇到我嘅製作。成立工作室,我覺得要提供一個好嘅環境,大家先可以創作到有質素嘅作品。」

倪晨曦日前為工作室舉行成立酒會,獲陳爽、朱韻韻、鍾浠文及李月等好姊妹及一班中學同學到賀,她說:「其實並唔係開張咁隆重,只係通知班好朋友一齊嚟影吓相,志在開心吓。」

撰文:葉綠悠



倪晨曦(右二)獲好友及舊同學出席撐開張酒會。


鍾意就快D Share啦!