掃呢頁CODE去手機

2017年7月27日 星期四

王君馨狂介紹 裕美認有好仔「了解中」 __,裕美,王君馨,君馨,

所以君馨(中)自己都嫁得咁好~藝人裕美在銅鑼灣出席活動,她表示自己少玩瑜伽但有跑步習慣,情況許可每日都會跑,她說:「兩年前咪傳我整容嘅,嗰時跑得最勁, ...


所以君馨(中)自己都嫁得咁好~

藝人裕美在銅鑼灣出席活動,她表示自己少玩瑜伽但有跑步習慣,情況許可每日都會跑,她說:「兩年前咪傳我整容嘅,嗰時跑得最勁,隔日就會跑10km,但依家就難啲。」裕美認為做運動要身心一齊預備好,方可享受過程。問到為何現時少去跑步,她說:「前兩年可能得閒啲,依家都有唔同嘅嘢做,整吓蛋糕、餅咁,遲吓可能會拍電影。」

她又覺得現時性格比以前有所改變:「我交際能力叻過以前好多、開朗咗,好易識到真心朋友,我覺得朋友係一面鏡子,如果收埋自己就會好難有個好friend嘅關係。(有冇識到好男人?)都有嘅,了解中。講親呢樣都諗起王君馨,成日介紹男仔我識,成日教我分析啲男仔好唔好,又教我點睇男仔,喺佢身上學到好多嘢。(啲男仔啱唔啱你?)幾好,但了解緊。同埋佢話佢介紹嘅唔好會有行動嘛,有保障。自己都比以前冷靜,會用時間了解一個人。」而裕美早前跟彭懷安(Eddie)為一些貧窮家庭派發電風扇。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!