網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月27日 星期四

【水蜜圖】潘欣妮失戀專家闖樂壇 __,

果然識揀,豬其實好可愛呀!外表清純甜美的潘欣妮(Loretta)之前是組合冬甩成員,近年決定轉型做歌手,成為今年樂壇女新人。喜歡寫作、為人感性的她更會 ...


果然識揀,豬其實好可愛呀!

外表清純甜美的潘欣妮(Loretta)之前是組合冬甩成員,近年決定轉型做歌手,成為今年樂壇女新人。喜歡寫作、為人感性的她更會填詞,把過往自身的愛情經歷寫成慘情歌。問到愛情路上遇過最傷一次?她坦言:「其實大家幾夾,但佢少時間陪我,最後因為大家有分歧,遇到一啲問題就發現原來感情係咁脆弱。(傷心咗幾耐?)都有3、4個月,當時以淚洗面、冇胃口食嘢,最瘦試過得番90磅,但經歷咗呢個階段後,依家可以用平常心寫番出嚟。」

情傷深唔想拍拖住

現時單身的她指需要時間沉澱,故不想拍拖住,但講到擇偶條件,她指最緊要專一、人品好及孝順,有才華是其次,至於靚仔更是不需要:「靚仔唔可靠,樣只係一時,我唔睇外表,我反而鍾意核突、少少似豬,比較有喜感嗰啲。」

Profile

姓名:潘欣妮(Loretta)

年齡:22

身高:1米64

體重:101lb

三圍:32B-23-34


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!