網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月21日 星期五

林慕德重提同蘇康反目:累我破產咁滯! __,蘇康,林慕德,蘇永康,

林慕德就重提同蘇康反目一事,仲話幫對方出碟差啲搞到自己破產!資深音樂人林慕德(Mahmood)與蘇永康多年前被指因財反目,隨着Mahmood準備於8月 ...


林慕德就重提同蘇康反目一事,仲話幫對方出碟差啲搞到自己破產!

資深音樂人林慕德(Mahmood)與蘇永康多年前被指因財反目,隨着Mahmood準備於8月初假會展舉行作品欣賞會,因而傳聞再被翻炒。與嘉賓J.Arie(雷深如)受訪時,Mahmood直言為蘇永康首張唱片幾乎破產,卻被誤會「玩嘢」,令他自責做人與做生意均十分失敗。

重提與蘇永康反目一事,Mahmood強調與錢銀無關,只是當時自己未夠成熟,又自爆曾經得罪寶麗金:「我乜嘢都唔鍾意,啲人覺得我好似玩嘢。我有啲唔開心,點解我冇機會做到啲好似寶麗金咁叻嘅嘢?好遺憾冇乜機會同張學友合作。」當時為了製作一張媲美張學友水平的專輯,Mahmood選擇了當年只得19歲的蘇永康:「佢把聲幾靚,但合作嗰時出咗事,我做嘢唔講錢,所以個預算愈做愈大。佢唱歌有天份,但咬字欠咗啲嘢。我冇乜系統咁叫佢不停練,原意係好似葉問叫李小龍訓練咁,但我冇解釋,淨係叫佢唱。佢當時細個所以唔開心,我又唔開心,變咗大家有個誤會,仲加深咗。」

二人為首張大碟《失眠》出現很多練習和選曲上的爭拗,令Mahmood心灰意冷:「原來做唱片咁慘,當時我已經失敗咗,得罪晒我啲客。我本來做音樂創作公司,梗係愈多客愈好,但忽然做咗唱片公司,就冇晒唱片公司客。同埋我用咗太多心機、時間做蘇永康隻碟,忽略晒我啲廣告客,《失眠》呢隻碟累到我破產咁滯!但係人哋唔會咁睇,淨係話『你拖我咁耐』、『你玩我呀』、『點解第二隻碟做得咁差?』佢哋冇睇到我已經冇晒心機、冇晒錢、冇晒面!我做咗隻好似張學友咁好嘅唱片,咁又點呢?我藝術上成功咗,但做人同做生意失敗咗。」

尊稱Mahmood為林老師的J.Arie大讚對方的作品出色,很開心有機會成為作品欣賞會的嘉賓。提到家人為她工作繁忙而心痛,她則樂在其中:「我做完成日嘢返屋企,唔係好出聲,又冇乜表情,佢哋就覺得我有好多工作上嘅嘢唔開心,其實我只係做咗成日訪問或者唱咗成日歌,想把聲唞吓,但我係享受嘅。」問到樂手男友是否同樣心痛?她即避談指很多朋友都心痛,還勸戒她正正經經做一份工,她笑說:「我呢份唔正經咩?我都係好認真做一樣我鍾意同有熱情嘅事。啲朋友呻成日唔開心同要OT,至少我OT得開心,唔介意日日都OT!」她解釋自己比較低調,不想大家只留意其戀情:「我平時出街已經戴晒口罩,擺明唔想畀人見到。呢啲係花邊嘢,拍拖好正常啫。作為歌手我好畀心機,日日都想做啲新嘅嘢,拍拖係好有娛樂性,但希望大家唔好忽略我嘅努力。」

林慕德髮型及化妝:Nikki Sun @ MAKE UP FOR EVER ACADEMY HK

J.Arie髮型:Kenki @ Queen's Private I

J.Arie化妝:Pinky @ Jessicachan make-up

場地:圃鍋

----------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/nRZNmL


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!