網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月30日 星期日

唐詩詠願意拍裸跑戲:劇情好正會想試 __,詩詠,唐詩詠,

笑成咁。藝人唐詩詠(Natalie)、岑麗香(香香)及胡諾言(胡仔)到屯門出席「Vcity4週年誕生祭」,與新鴻基地產代理租務副總經理孫雅茵小姐,齊賀 ...


笑成咁。

藝人唐詩詠(Natalie)、岑麗香(香香)及胡諾言(胡仔)到屯門出席「V city 4週年誕生祭」,與新鴻基地產代理租務副總經理孫雅茵小姐,齊賀V city 4歲生日快樂!

Natalie在台上獻唱《陪着你走》,並由張彥博負責結他伴奏,Natalie大讚對方有音樂才華,她說:「我哋拍《棟仁的時光》,得閒就會唱歌,佢好有音樂才華,識編曲,又靚仔又年輕。(有冇機會發展?)我想發展我哋嘅『歌路』,希望做多啲啱我唱嘅歌!(想做歌手?)冇,依家有big big channel,可能會做啲直播!」

Natalie又笑言西裝示人的胡諾言着太多衫,她說:「我有睇佢拍劇裸跑嘅新聞,正!今日咁熱佢着得太多我之前同佢喺內地拍劇嘅時候,啲戲服都係好厚,冇諗到佢除咗衫,身形咁好!不過佢好勤力,每日都堅持運動。(你接受到着住打底衫裸跑?)依家好難講,但如果個劇情係好正嘅,為咗效果,作為演員,我都想試!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!