掃呢頁CODE去手機

2017年7月11日 星期二

爆蠱惑飯局!袁嘉敏遭前輩侵吞萬元利是 __,袁嘉敏,

袁嘉敏講明,今次之後將會不再性感。擁34D豐滿上圍的袁嘉敏(Candy)多年來均以性感形象示人,今個書展她推出一本散文集,內有不少性感靚相,當中包括半 ...


袁嘉敏講明,今次之後將會不再性感。

擁34D豐滿上圍的袁嘉敏(Candy)多年來均以性感形象示人,今個書展她推出一本散文集,內有不少性感靚相,當中包括半祼晒胸靚相,與眾性感𡃁模一較高下!

手震震封萬元利是

32歲的Candy花了五個月時間去寫這本散文集,揚言不是想寫血淚史或爆料,只是想紀錄自己過去的一些經歷,談到入行多年的一些奇情經歷,她說:「我推咗無數嘅飯局,但都試過有一次,有一位圈中好有地位嘅前輩演員約我食飯,期間介紹咗兩位商人朋友畀我認識,食完飯之後,佢叫我去洗手間,我去完返埋位嘅時候,其中一位男士手震震咁畀封利是我。」

多一事不如少一事

問無端端畀利是可有感到奇怪?她說:「因為餐飯喺今年農曆年十四左右食,所以,我咪收咗兼同佢講番聲生意興隆,之後嗰位前輩藝人叫我打開封利是睇吓幾錢,我先知原來成萬蚊,之後個前輩就收咗我封利是。(個前輩演員男定女?)我唔想多講,因為我之後問過啲朋友,佢哋話個藝人前輩喺我未出世嘅時候已經拍緊戲做主角,大家會信佢定信我呢?所以,多一事不如少一事。」

被前度整蠱冇人追

除了畀前輩吞利是之外,袁嘉敏直言自己的情路,也不是一帆風順,前富二代男友Kenneth經常嫌棄她太平民,她謂:「之前拍拖佢會摸吓我件衫,睇吓咩質料,粗身的話,佢會話Cheap,始終大家背景好唔同,好難相處,所以之前話我同佢復合根本冇可能,同佢約會都講明唔可以錫,佢見我咁執着咪錫我、整蠱我,點知佢咁樣錫一錫,令到啲本身追緊我嘅人打退堂鼓,仲話我『大話精、扮單身』。仲有之前曾經傳Kenneth幫我交租,根本冇啲咁嘅事。」

出完書後不再性感

於在新書中,Candy有多個造型,當中包括內衣、半裸、泳裝等,這次是她自掏腰包花幾萬元置裝,為了減低尷尬感,特別找來女攝影師操刀,希望拍一些藝術感較重的相片,而今次推出新書之後,Candy直言不再性感,早前已推掉三部會有床上戲的電影,現在還有一部在手,正考慮是否接拍:「我拍咗八部戲,有五部都有性感床戲,我覺得已經好夠,所以,唔想再接,依家會做吓生意仔,等有好嘅又唔需要裸露嘅戲先會考慮接拍。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!