掃呢頁CODE去手機

2017年7月8日 星期六

空虛麥明詩自爆有人追: 搵我攝時間 __,麥明詩,

冇理由唔知自己杯茶係乜嘅!藝人麥明詩(Louisa)與湯洛雯出席活動,湯洛雯輕露線頭,提到有沒有男仔送過公仔?Louisa表示初戀有人送過。而湯洛雯表 ...


冇理由唔知自己杯茶係乜嘅!

藝人麥明詩(Louisa)與湯洛雯出席活動,湯洛雯輕露線頭,提到有沒有男仔送過公仔?Louisa表示初戀有人送過。而湯洛雯表示讀中學試過有同區男仔拎住公仔送到其女校門口,甚為轟動,更驚動班主任,但她否認自己是校花。提到緋聞男友羅天宇,她表示仍了解中:「好忙,未有時間,佢有請我食生日飯。(佢話你難追?)要拍劇,唔係咁得閒出去。(佢勝數高?)了解中。」

至於單身的Louisa透露有人追,她說:「勉強有1、2個,畀面見我空虛,搵我攝時間。(唔係你杯茶?)我了解緊我杯茶係乜。(未知?)係,我好多元化、好open-minded 、每個人都有欣賞地方,我要求唔高,啱眼緣有feel,真摯。(有冇女士追你?)未feel 到。」她表示身邊有不少朋友喜歡女仔,自己會去輔導及開解她們。二人曾讀女校知道有不少女仔喜歡同性,強調自己明確喜歡異性。湯洛雯曾被同性追,但不會親近,怕誤會。

而Louisa 表示7月尾拍完無綫劇《誇世代》,拍攝由三月開始,要在夏天穿上冬天衫,她說:「幾好鍛煉,排毒,我平時會去焗桑拿去水腫,而家唔使。(驚唔驚中暑?)我着羊毛衫,要飲多啲水,吹風扇,流汗流身,唔流面。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!