掃呢頁CODE去手機

2017年7月26日 星期三

港姐:雷莊 __,港姐,

雷莊𠒇真空上陣,大晒驕人身材。《2017香港小姐競選》12位候選佳麗到台北拍攝外景,抵埗後即開始拍攝工作,首先到台北東區一所時裝旗艦店接受潮流達人特訓 ...


雷莊𠒇真空上陣,大晒驕人身材。

《2017香港小姐競選》12位候選佳麗到台北拍攝外景,抵埗後即開始拍攝工作,首先到台北東區一所時裝旗艦店接受潮流達人特訓,眾女身穿自選服飾被品評品味。

現年23歲的雷莊𠒇(Juliette)身穿黑色透視裙,真空上陣透出半球,大晒驕人身材搶「峰」頭!Juliette表示揀這套衫是想表現自己思想開放的性格:「我喺外國長大,喺法國、英國都讀過書,對自己身材有信心,成日做運動,想展示下自己身材,不過見到大家反應,明白香港文化同外國唔同,第時都要着得保守啲。(不如下次再性感啲?)我冇問題呀!如果喺外國咁着都冇嘢。(平時都咁性感?)睇場合,返工就唔會,有時去派對會性感啲。(戴咗好多性感衫嚟拍攝?)一半一半,有性感,另一半係端莊啲嘅,明白選港姐係高貴同端莊。(其他佳麗反應好大?)唔會,大家明白好啱我性格。(驚走光?)唔會。」問到是否真空?她起初尷尬表示是秘密,之後表示透視裝很難打底。

講到之後的泳衣環節,Juliette直言會穿三點式:「明白比賽唔可以太突出自己,要好似一家人咁,要統一啲。(其他女仔妒忌?)冇嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!