網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月14日 星期五

《踩過界》踩盡底線!陳庭欣大玩人雀戀 __,庭欣,陳庭欣,

Toby帶埋佢隻雀仔一齊行街街。32.5C「蜜桃胸」陳庭欣(Toby)喜歡挑戰自己,在新劇《踩過界》扮演跨性別人士,搞到變成女兒頭男兒身,Toby自言 ...


Toby帶埋佢隻雀仔一齊行街街。

32.5C「蜜桃胸」陳庭欣(Toby)喜歡挑戰自己,在新劇《踩過界》扮演跨性別人士,搞到變成女兒頭男兒身,Toby自言拍這場戲穿得很少,因而尷尬萬分,為免狂NG,惟有豁出去!

「尷尬程度10分有8分」

近日熱播劇《踩過界》中,Toby演繹跨性別人士,是一個女兒頭男兒身的人,為了配合後期製作,Toby拍攝期間都是穿着很少衣服,她直言非常尷尬:「尷尬程度10分有8分,而且現場有好多路人圍住。不過為咗少啲NG,都冇諗咁多,結果出嚟效果好驚訝。」Toby更指這次拍攝尺度其實已經是她的底線:「畫面上其實已經係底線,對自己嚟講都好大挑戰,自己都盡量投入,希望會嚇親屋企人。」而她亦指只要有好角色,都不會理任何底線。

男朋友必須愛屋及烏

事業上Toby願意豁出去,但每當下班,返屋企見到小情人,所有煩惱一掃而空。Toby表示自小有養動物的習慣,而長大後機緣巧合下,她先後養了兩隻「愛情鳥」,其後她再養了一隻月輪鳥Shabushabu,而Shabushabu剛剛一歲大了。Toby日前更帶同Shabushabu一起遊旺角雀仔街,見下世面,她們更「伸脷」玩錫錫,大晒「人雀戀」。而Shabushabu更是Toby的樹洞,有任何秘密Toby都會跟牠分享。Toby亦指有了三隻雀仔後,更加黐家,所以她現在的擇偶條件必須喜歡牠們:「當然要鍾意我三隻雀仔啦,起碼要同佢哋相處到,因為佢哋都仲有十幾年命。」

------------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片: https://goo.gl/F8zqxZ


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!