掃呢頁CODE去手機

2017年7月22日 星期六

浮誇!葉文輝出動郵輪向女友求婚大成功 __,葉文輝,

真係恭喜晒!今年43歲的DJ葉文輝(啤梨)跟圈外女友Michelle拍拖4年,今晚近10點左右啤梨在facebooklive向女友求婚,見到兩人處於海 ...


真係恭喜晒!

今年43歲的DJ葉文輝(啤梨)跟圈外女友Michelle拍拖4年,今晚近10點左右啤梨在facebook live向女友求婚,見到兩人處於海旁位置,啤梨突然拿住紅色大紮玫瑰花抱住愛犬Mocha出現,他女友表現極之驚訝,有點不知所措,聽到Michelle叫:「Mocha!」但怕醜得背對鏡頭說:「唔係搞啲咁嘅嘢呀,唔好搞啲咁嘅嘢。」

現場聽到啤梨大班朋友、親友不停歡呼,啤梨上前攬住女友安撫她,兩人面對海中央的一艘郵輪正好經過,船上有巨型LED閃出「Michelle will U marry me,Yes I do」,接住啤梨拎出戒指跪地求婚,女友眼濕濕點頭答應,兩人在一片起哄下又攬又錫,跟住啤梨當眾發表愛的宣言對女友說:「我唔識氹你,掛住做嘢,唔識畀驚喜你,但我會好好照顧你,當我好肥嘅時你都冇走,希望我會變番靚仔。」全場人歡呼,連聲恭喜。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!