掃呢頁CODE去手機

2017年7月19日 星期三

【女子組合出道】梁靖琪同孫耀威老婆組「女生宿舍」 __,孫耀威,梁靖琪,

【女子組合出道】梁靖琪同孫耀威老婆組「女生宿舍」Toby(梁靖琪)的父母均從事娛樂事業,爸爸是前大台高層梁家樹,不過04年從加拿大返港的Toby,出道 ...


  • 【女子組合出道】梁靖琪同孫耀威老婆組「女生宿舍」
  • Toby(梁靖琪)的父母均從事娛樂事業,爸爸是前大台高層梁家樹,不過04年從加拿大返港的Toby,出道的路並非在大台,而是簽給李澤楷旗下的娛樂公司「大國文化」,跟三個互不相認識的女仔組成女子組合「女生宿舍」,當時成員有今日已是孫耀威老婆的陳美詩(Macy),及廖雋嘉(Elise)、張曼伶(Bella)。

    不過「女生宿舍」只係兩年貨式,出過一張專輯「Life Is Beautiful」,及之後出過一本寫真集就解散。Toby當年在父母的光環下,出道後曾以獨立身份參演大台青春劇《赤沙印記@四葉草》,組合解散後亦以獨立歌手出過唱片,最後索性簽大台,做藝員。

    相關連結︰

    【吳卓羲係阿哥】離婚3年 前夫再婚 34歲梁靖琪:我都想佢開心

    http://bit.ly/2uEpZEW

    【寄情健身捱過失婚低谷】梁靖琪明年選健美小姐

    http://bit.ly/2vy4phI

    【健身教練唔係男友】 40歲前冇另一半 梁靖琪飛美國借種生B

    http://bit.ly/2tmpe2Y

    「女生宿舍」時,她與陳美詩是組合焦點。
    組合出過寫真,但當時Toby刻意收埋副好身材。
    佢哋出過一張碟同一本寫真咁大把。
    有啲Cookies feel。
    呢個組合兩年貨式就散band,四個成員唔算投契,難怪咁易玩完。
    反而年過三張的Toby,才散發味道。
    當年係李進捧佢哋出嚟。
    爸爸梁家樹,對個女Toby的幕前工作,唔多唔少都幫一把。

    鍾意就快D Share啦!