掃呢頁CODE去手機

2017年7月19日 星期三

【送上門】李潤庭返歸一小時 小三即現身樓下茶記買外賣 __,李潤庭,小三,

上月剛復工,重返《東張》做主播,當時李潤庭接受訪問時才表示今年生日願望是希望氹回老婆,表面扮有誠意努力箍煲,但原來同人妻小三Tiffany仍未斬纜。上 ...


上月剛復工,重返《東張》做主播,當時李潤庭接受訪問時才表示今年生日願望是希望氹回老婆,表面扮有誠意努力箍煲,但原來同人妻小三Tiffany仍未斬纜。

上月3日晚上九時多,Tiffany一個人坐的士去到李潤庭劏房寓所,同情夫禁室培慾。

六月四日,李潤庭同小三短敍完開心一晚後,他獨自落街去附近茶餐廳食麵醫肚,都係幾條街路程,全程都高度戒備,行到十字路口又專登停低玩電話,但就用對眼不停四圍掃,神情緊張,在茶餐廳吃麵吃了半小時,離開鋪頭行返屋企,又突然行捷徑,還專登行過龍,之後再行返轉頭,返屋企啫,都似足做賊!

把口就講到自己浪子回頭,以為李潤庭真係知錯,但原來只係大話冚大話,一方面死𦧲扮改過呃住老婆,但原來同小三人妻仍未斷,保持來往繼續玩火。

相關連結︰

【死性不改】自稱想氹番老婆 李潤庭繼續同小三劏房培慾

http://bit.ly/2uyw5ps

【形象破產】山窮水盡無朋友 李潤庭頹爆坐公園

http://bit.ly/2uvnaWv

【行街勁鬼祟】老婆搬走無錢交租 李潤庭租百呎劏房

http://bit.ly/2vehU70

娛圏賤男一籮籮 撈家拋妻崔建邦打女乜都齊

http://bit.ly/2tbruGi

事件重溫:

案發地點1

【《東張》主持背妻偷食 李潤庭赤柱後攻激咀小三】

http://bit.ly/2gzoiOB

案發地點2

【趁老婆出埠即曳曳 李潤庭小三搭港鐵前後腳返屋企】

http://bit.ly/2gZl7jM

案發地點3

【唔怕偷食斷正 李潤庭摸住小三手歎咖啡】

http://bit.ly/2gh8z91


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!