網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月2日 星期日

唱吧唱吧變阿媽!陳慧琳邱穎欣合體 __,陳慧琳,

今次真係唱吧唱吧變阿媽!當年陳慧琳(Kelly)跟陳曉東、陳建穎(現名陳紀匡)及邱穎欣(現名邱子茵Joyce)合唱的一曲《打開天空》曾經唱到街知巷聞, ...


今次真係唱吧唱吧變阿媽!

當年陳慧琳(Kelly)跟陳曉東、陳建穎(現名陳紀匡)及邱穎欣(現名邱子茵Joyce)合唱的一曲《打開天空》曾經唱到街知巷聞,Kelly今日在社交網上載與Joyce的合照,兩人手執1995年他們四人這張很有紀念價值的CD,Kelly留言:「22年前我哋嘅第一首合唱歌,22年後唱吧唱吧變阿媽,Joyce同我都互相有兩個小朋友了!我哋四人都各自打開了一片天空。諗返(番)起以前一齊排舞一齊拍MV,還歷歷在目。睇番隻MV,以前啲儍(傻)樣係幾咁green。」引起很多回響,很多粉絲大讚兩位媽媽好似食了防腐劑keep得好,名副其實是靚媽,據知育有一子一女的Joyce離開樂壇後,為家族打理生意。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!