網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月31日 星期一

【似朱玲玲】三料大滿貫港姐 邵佩詩戲屎輸俾亞軍王卓淇 __,王卓淇,朱玲玲,邵佩詩,港姐,

9月3號將會選17年的香港小姐,上年冠軍馮盈盈憑住出位言論令她Keep住有一定的曝光率,但係講到15年冠軍邵佩詩,她就似乎被人遺忘了。反而同屆亞軍王卓 ...


9月3號將會選17年的香港小姐,上年冠軍馮盈盈憑住出位言論令她Keep住有一定的曝光率,但係講到15年冠軍邵佩詩,她就似乎被人遺忘了。反而同屆亞軍王卓淇,在不少劇集演出,仲要一做就係做女配角。

被人話同朱玲玲似樣的邵佩詩,當年憑住甜笑容同淡定的表現,為不少星級評判以及觀眾投她一票成為冠軍。她亦都是上鏡小姐友誼小姐得主,繼徐子珊之後相隔10屆嘅三料冠軍。不過三料冠軍不代表做戲都冠軍,邵佩詩處女作《潮流教主》做反骨Model,點知一開口把雞仔聲令不少人受不了,更有網民話同劇的蔡思貝都輸給她。

就算被大台安排到《八時入席》,她的雞仔聲依然未有改善,一樣被觀眾插到飛起。面對種種批評,邵佩詩都照單全收,更話因為拍劇是她人生第一份靠自己的工,她會好落力去學習,仲話希望有朝一日,大家會接受到她。依家她在《開心速遞》扮演侯賽欣,演技同聲線都有大大改善,可不可以跑出,就真是要拭目以待。

相關連結:

【嘆平民韓國菜】同男友扮唔識 邵佩詩前後腳買外賣

http://bit.ly/2tUHb9a

鍾意就快D Share啦!