網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月24日 星期一

【獨家】打風拍拖!馬明心穎急住返歸 __,馬明,黃心穎,心穎,馬國明,

打風做咩好,梗係拍拖啦!「洛克」旋風式襲港,情侶搞乜好?早前黃心穎出席朋友結婚派對,被指背住緋聞男友馬國明夜蒲,兼被「溝女王」周志文力追,雖然心穎事後 ...


打風做咩好,梗係拍拖「洛克」旋風式襲港,情侶搞乜好?早前黃心穎出席朋友結婚派對,被指背住緋聞男友馬國明夜蒲,兼被「溝女王」周志文力追,雖然心穎事後 ...


打風做咩好,梗係拍拖

「洛克」旋風式襲港,情侶搞乜好?早前黃心穎出席朋友結婚派對,被指背住緋聞男友馬國明夜蒲,兼被「溝女王」周志文力追,雖然心穎事後已澄清與周志文不熟,亦未曾約會過。不過,馬國明為保「男友」地位,在暴風前夕做柴可夫親自前往接載心穎BB到九龍灣拍拖!

Cool爆插晒袋

約下午6時,馬國明駕車到心穎位於油塘的寓所,然後驅車齊齊前往九龍灣拍拖,當被撞破好事,兩人起初顯得一臉尷尬,之後友善向記者微笑打招呼。泊好車,兩人似乎怕被人認出,各自分別戴上帽及口罩,當行至人多的地方時亦保持距離,未知馬國明是否怕與BB有身體接觸,雙手全程插袋,一時又雙手放在身後。

撐枱腳勁Sweet

邊行邊傾的二人雖然冇拖手仔,但搭扶手電梯時,兩人的手臂終於有黐埋一刻,亦有情深地互望,之後到餐廳醫肚。除低口罩的心穎BB與馬明面對面坐邊食邊傾,期間更不時望住男方甜笑,撐完枱腳,雙雙步往附近戲院睇戲。

至晚上10時戲院散場,戴住口罩的心穎BB與馬國明率先步出,未知男方是否怕稍後會掛更高的風球,急急去停車場取車送BB返香閨。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!