掃呢頁CODE去手機

2017年7月23日 星期日

陳豪爆囡囡學嘢快:放電同嗲人齊晒 __,陳豪,

陳豪囡囡真係好可愛呀!藝人陳豪以純白王子Look在將軍澳電視廣播城出席無綫節目《群星拱照bigbigchannel》直播。提到最近有指他見到大仔有數學 ...


陳豪囡囡真係好可愛呀!

藝人陳豪以純白王子Look在將軍澳電視廣播城出席無綫節目《群星拱照big big channel》直播。提到最近有指他見到大仔有數學天分,便送其到猶太學校就讀,他即謂:「係隔籬間學校呀!(咩學校嚟?)都係國際學校。」問大仔是否的確有數學天分,他即笑說:「坦白講我數口都幾精,相信佢都唔差!」又指大仔其實在藝術方面較有天分。

問二仔有何專長,他坦言二仔專注力強:「第日可以做啲深入研究。(即係科學家?)唔一樣啦,喺學習上會加分。(囡囡呢?)佢好叻呀,學嘢好快,講嘢、行路、食嘢、放電同嗲人都齊晒。」問他會否偏心於囡囡,他指自己一視同仁,但有時兩位公子都會呷妹妹醋:「都錫妹妹嘅,但妹妹有時都會搶二哥嘢,可能佢哋年紀近啲。」

問老婆陳茵媺是否快將復出,他即表示差不多:「努力中,都快架喇,佢都接咗套電影。(佢同小朋友返咗加拿大?)係呀,過Summer Holiday,佢想咗好耐架喇,當初都驚佢陀手褦腳,但佢又Very Good喎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!