網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月1日 星期六

【童話式派對】張繼聰囡囡百日宴 粉紅汽球佈滿迪士尼樂園 __,繼聰,張繼聰,

謝安琪今年3月為張繼聰誕下次女張靖(Karina),日前先話已經諗起會呷囡囡未來男朋友醋嘅張繼聰,今日就喺迪士尼樂園,為Karina舉行百日宴。下午約 ...


謝安琪今年3月為張繼聰誕下次女張靖(Karina),日前先話已經諗起會呷囡囡未來男朋友醋嘅張繼聰,今日就喺迪士尼樂園,為Karina舉行百日宴。下午約6時許到迪士尼樂園,張繼聰於樂園訂咗一個Ball Room,為囡囡搞百宴,現場有汽球佈置,如迴旋木馬,期間張繼聰就接待賓客,包括陳瀅、劉佩玥、王祖藍、蕭定一一家三口、許廷鏗、阿Bob一家四口、羅鈞滿、鄭欣宜、黃日華等,約6點25分,方力申坐的士到場,問到送咩俾BB?小方即話:「送咗就係前面之嘛,(咩嚟?)我就捐咗啲錢去慈善機構,用B女(張靖)名義喺國內興建水窖。」之後郭晉安、歐倩怡結伴到場,問到點解唔見兩人帶埋小朋友嚟?佢哋話:「因為小朋友今朝有活動,玩到冇晒電,所以冇帶嚟。」咁買咗咩禮物送俾BB女?郭晉安話:「阿聰話唔使送喎。」咁有冇見過BB女?佢就答:「未見過呀,o依加入去見囉。」

真係好錫好錫囡囡(facebook圖片) (facebook圖片)
蕭定一一家三口 方力申紅噹噹
許廷鏗 阿Bob最大陣仗 門口有留言板同B女相。
吳若希就姍姍來遲一支箭咁就入咗去。

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!