掃呢頁CODE去手機

2017年7月27日 星期四

孖定欣拍親密戲 展鵬唔怕單文柔嬲 __,定欣,陳展鵬,展鵬,單文柔,胡定欣,

陳展鵬同單文柔(右一)已經一起?藝人胡定欣和陳展鵬在將軍澳出席無綫新劇《同盟》「皇者駕臨」活動。台上,司儀要求兩人重演預告片中定欣擒拿展鵬的場面,未知 ...


陳展鵬同單文柔(右一)已經一起?

藝人胡定欣和陳展鵬在將軍澳出席無綫新劇《同盟》「皇者駕臨」活動。台上,司儀要求兩人重演預告片中定欣擒拿展鵬的場面,未知是否因為這對過氣緋聞男女感尷尬,他們竟打算擺擺甫士了,令現場觀眾大呼「唔收貨」,搞到動作指導忍不住要上台教他們如何重演。

訪問時,提到展鵬在預告片中露半股,問曾試過露股演出的他是否駕輕就熟,他即謂:「嗰次露全股!冇辦法啦,喺日本浸溫泉。」問展鵬是否屬上乘靚股,在戲中有大量危動作場面的定欣指自己其實睇不到:「借位啫!」又指劇中很多整蠱展鵬的戲份,包括將Pat Pat坐落展鵬面上:「有畫面係Touch到,咁樣觀眾先會相信。」問展鵬緋聞女友單文柔睇到會否唔鍾意,展鵬即認真謂:「唔關事,做演員關女朋友咩事,問番套劇嘅嘢好啲,無謂令大家尷尬。」

提到有指定欣早前big big channel晒冷騷中,當見到展鵬和單文柔做直播時便立刻彈開,她即稱當時後台多人,不知道誰在做直播。另外,亦有指單文柔當時全程黐全展鵬,展鵬表示當時由公司安排宣傳、訪問:「有啲嘢都唔需要去避,觀眾都睇到嗰度有幾大。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!