掃呢頁CODE去手機

2017年7月12日 星期三

苟姑娘做完姊妹約男友慶生日 __,苟姑娘,慶生,苟芸慧,

苟姑娘做完姊妹約男友慶生日娛樂要聞昨日不但是王君馨的好日,更是苟芸慧的34歲及裕美的30歲生日,在婚禮舉行前新娘率眾姊妹食飯慶祝。苟姑娘跟富三代男友陸 ...


苟姑娘做完姊妹約男友慶生日

娛樂要聞

昨日不但是王君馨的好日,更是苟芸慧的34歲及裕美的30歲生日,在婚禮舉行前新娘率眾姊妹食飯慶祝。苟姑娘跟富三代男友陸漢洋頻傳好事近,昨被問到會否羨慕一對新人?苟姑娘坦言:「都好羨慕,咁sweet。」問到幾時到她出嫁?她即推搪說:「嫁咗啲姊妹先。」有記者笑處女黨成員嫁剩她,苟姑娘撒嬌說:「唔係呀,仲有一個係中華小姐,best friend,等佢哋嫁咗先,我未ready呀!」提到生日願望,苟姑娘卻漏口風:「希望自己有一個好sweet婚禮,大家開開心心,男友要工作冇嚟,完成婚宴同男友慶祝生日。」

另一處女黨成員岑麗香谷胸做姊妹,她說:「老公嚟唔到,由我做代表,我送咗sexy睡衣畀一對新人。」有報道指老公整肥她想生B?香香說:「事實上我都想肥番少少,為健康,生仔未咁快,要拍劇,順其自然。」



昨日生日的苟芸慧,坦言願望是希望將來有一個甜蜜婚禮。


鍾意就快D Share啦!