掃呢頁CODE去手機

2017年7月13日 星期四

堅持長袖 何雁詩晒腿自認千杯不醉 __,何雁詩,

何雁詩難得唔止晒腿仲有露少少膊畀大家睇。歌手何雁詩(Stephanie)及樂隊ToNick到中環出席啤酒活動。ToNick打頭陣獻唱《長相廝守》及《L ...


何雁詩難得唔止晒腿仲有露少少膊畀大家睇。

歌手何雁詩(Stephanie)及樂隊ToNick到中環出席啤酒活動。ToNick打頭陣獻唱《長相廝守》及《Lost Stars》。而Stephanie自從6月初傳出與鄭俊弘(Fred)因戀情受壓而割傷手後,每次出席活動都穿上長袖衫,這次亦不例外。身穿牛仔短裙的她在台上分享喜歡的啤酒,然後唱出《愛近在眼前》及《Lady Marmalade》。

好少會飲醉

Stephanie受訪時表示近兩年開始飲啤酒,以往通常飲紅、白酒:「我千杯不醉嘅,咪試吓飲啤酒。(真係千杯不醉?)都難醉,通常係喜慶日子或者成班同事聚埋出去Battle,亦都歡迎其他人同我Battle。」她表示很少飲醉,同事都知情,又強調細個才試過飲醉:「醉咗都係瞓覺,冇乜大驚喜。(可以照顧醉咗嘅朋友?)又唔係,佢哋都好飲得,唔需要照顧,成班姊妹都係烈女。」談到身穿長袖衫,她笑言:「呢個係壓住我個胸肌,因為太勁喇!」她解釋最近夏天多了做Gym,但笑說不要太張揚。問到何時展示成果?Stephanie指這天有騷腿,其他就要看心情。

恨周柏豪寫歌畀佢

到了美國讀音樂的她表示回來要宣傳新歌及出席活動,但未會拍劇:「如果遇到好嘅角色都想拍,好衰嘅,拍又覺得好攰,唔拍又有啲身痕。(驚唔驚再出現情緒問題?)我都學習緊,應該唔會有咩大問題。」至於周柏豪加盟她所屬的星夢,Stephanie笑指對方是衰鬼,在粉絲面前說她沒恭喜自己:「好歡迎佢加入,真係冇人知,估佢唔到。想有合作,之前都問過可唔可以寫歌畀我,希望依家機會更加大,想同唔同音樂人合作。(擔唔擔心Fred嘅地位被搶?)唔會,佢喺我心目中地位一樣,其他嘢我唔知。(公司方面?)唔知呀,我諗影響唔到嘅,大家都係做音樂啫。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!