掃呢頁CODE去手機

2017年7月22日 星期六

實力派走音 陳奕迅扮參賽者挑機 __,陳奕迅,

Eason真係冇得頂呀!歌手陳奕迅(Eason)一向都玩得又唱得,近期佢就去咗擔任內地音樂節目《中國新歌聲》第二季嘅星級導師。貪玩嘅Eason就喺尋晚 ...


Eason真係冇得頂呀!

歌手陳奕迅(Eason)一向都玩得又唱得,近期佢就去咗擔任內地音樂節目《中國新歌聲》第二季嘅星級導師。貪玩嘅Eason就喺尋晚(21日)播出嘅第二集,接受咗那英嘅挑戰,化身為參賽者,嘗試被導師挑選嘅感受。

Eason就唱出自己嘅歌《十年》,一開始嘅時候,佢就示範實力走音,冇一粒音準之餘仲要唱錯歌詞,那英、周杰倫同劉歡都笑到停唔到。不過去到副歌嘅時候Eason就發揮佢嘅實力,聽到Eason唱得咁好,周杰倫都忍唔住要撳制衝落去,而那英同劉歡亦都緊隨其後。Eason唱完之後,就賣萌自我介紹:「大家好,我是陳二萌,我今年12歲」唔少網民話Eason係實力走音,仲話唱到冇一粒音準,都唔係一件易事!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!