掃呢頁CODE去手機

2017年7月24日 星期一

寫真集都冇㗎!簡幗儀絕密跌膊泳衣相曝光 __,簡幗儀,

一齊睇簡幗儀啲靚相喇!模特兒兼時裝設計師簡幗儀(LilianKan)推出第三本寫真集,成為今年書展人氣寫真之一,Lilian專程與同性攝影師到巴黎取景 ...


一齊睇簡幗儀啲靚相喇!

模特兒兼時裝設計師簡幗儀(Lilian Kan)推出第三本寫真集,成為今年書展人氣寫真之一,Lilian專程與同性攝影師到巴黎取景,有皇宮又有櫻花,靚人配靚景令人目不暇給,最養眼當然是她特別設計的各款造型,有雍容華貴的洋裝,亦有活潑可愛的泳衣,完全突顯其S形曲線,當中不乏性感低胸相片,效果令人噴血!另外書中亦有洋洋萬字,分享她對自由的看法,對一眾女讀者甚有勉勵作用,盡顯其才女本色。

Lilian近日在網上展開攻勢谷書,她將寫真拍攝花絮放到網上,影片中她不時望鏡頭賣萌甜笑,更有絕密未收錄在書中的超性感跌膊泳裝造型,睇到粉絲嘩嘩聲,影片吸引逾2萬瀏覽。對於身材獲粉絲讚賞,Lilian受訪時說:「其實呢張就唔係巴黎影嘅,係喺屋企樓下影,自己好鍾意呢個造型,但可能太多泳衣相,所以編輯決定唔放入去,不過見到咁多人鍾意都好開心嘅!」

Lilian亦先後兩日親身到書展出席簽書會,獲不少書迷到場支持。雖然已經第三年出席簽名會,但Lilian直言與書迷見面仍會緊張,她笑說:「好多書迷到場都係三本三本咁買,反應算係幾好,兩場簽名會原定一個鐘,都超時簽到近兩個鐘,算係幾多人到場支持多謝!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!