掃呢頁CODE去手機

2017年7月23日 星期日

不捨恩師平尾昌晃離世 陳美齡感寂寞 __,陳美齡,

R.I.P.日本作曲家平尾昌晃病逝,視平尾昌晃為恩師兼家人的歌手陳美齡,對於恩師病逝感到很寂寞,她說:「我始終係外國人,佢喺音樂界係大前輩,呢位大前輩 ...


R.I.P.

日本作曲家平尾昌晃病逝,視平尾昌晃為恩師兼家人的歌手陳美齡,對於恩師病逝感到很寂寞,她說:「我始終係外國人,佢喺音樂界係大前輩,呢位大前輩成日撐我腰。佢走咗我好寂寞,以後邊個幫我撐?」講到恩師的喪禮,陳美齡表示只有平尾昌晃的家人辦理,但日後會有紀念會,希望屆時能出席。

恩師提攜到日本發展

提到與恩師的點滴,陳美齡說:「我嗰時喺香港唱歌先,麗的時代演出個慈善晚會,佢都有份演出。我畀咗第一張唱片畀佢,佢返到日本同日本唱片公司講喺香港聽到個女仔把聲好聽,好細個、好得意!之後日本唱片公司就搵我,如果唔係佢,我唔會去日本唱歌,佢係介紹我去日本嘅恩人。」她續説:「我喺日本第一首歌就紅咗,第二首都幾紅,不過兩首都唔係平尾昌晃寫嘅,第三首歌就係佢寫,首歌係非常紅。其實佢曾經寫畀我嘅歌,起碼有五首好紅。有人一首歌紅咗已經可以唱一世,我有五首,實在好難得。」

深得恩師喜愛

陳美齡又大讚平尾昌晃好善良,充滿正能量。早年美齡患上乳腺癌,並影響聲線,平尾昌晃便着她到自己的唱歌學校練聲,並親自監場教授,令她非常感激。而她亦很支持恩師的學校,經常將自己的歌衫捐贈給學校的學生。她說:「雖然我唔可以話係佢嘅徒弟,但佢咁多弟子之中,我係佢特別喜歡嘅其中一個,佢覺得我好努力。恩師好鍾意食一種曲奇,我成日寄畀佢食,又會寄啲漢藥畀佢,佢又會寄啲糖果和米餅畀我。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!