掃呢頁CODE去手機

2017年7月9日 星期日

肚凸凸!賴慰玲唔打算結婚住:出年先 __,賴慰玲,

賴慰玲宣布懷孕後首見傳媒。賴慰玲昨日(8日)在Ig宣布懷孕,立即收到噴射式恭喜!她今日在喜訊公布後首見傳媒,見懷孕接近五個月的她已見肚凸凸,不過下巴尖 ...


賴慰玲宣布懷孕後首見傳媒。

賴慰玲昨日(8日)在Ig宣布懷孕,立即收到噴射式恭喜!她今日在喜訊公布後首見傳媒,見懷孕接近五個月的她已見肚凸凸,不過下巴尖尖,仍未見幸福肥。

談到未婚懷孕,問到預產期,以及何時跟男友梁子峰結婚?她說:「預產期12月頭,想盡量順產!(生BB前結婚?)其實有冇BB都會嫁呢個人,都唔爭在多幾個月,拍完劇先考慮呢個問題啦,今年未必搞得切婚禮,(2018年結婚?)可能啦,加上我本身都低調,未必大搞!」至於男友可有對她更好?她笑謂有,起身會自動自覺為她下廚,笑指要好好享受這女皇般的對待!談到一眾的好姊妹陳瀅、陳凱琳等爭做契媽,她說:「成六七個呀,畀晒佢地做每人送隻金碗畀BB,發達」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!