掃呢頁CODE去手機

2017年7月31日 星期一

港姐:伍樂怡向張瑋純學嗲功冧男友 __,伍樂怡,張瑋純,港姐,

Kelly大讚張瑋純(圓圖)嗲功了得!《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗在台北玫瑰夫人餐廳拍攝外景。伍樂怡(Kelly)講到昨晚跟無綫劇集《不懂撒 ...


Kelly大讚張瑋純(圓圖)嗲功了得!

《2017香港小姐競選》十二位候選佳麗在台北玫瑰夫人餐廳拍攝外景。伍樂怡(Kelly)講到昨晚跟無綫劇集《不懂撒嬌的女人》中飾演王浩信表妹的台妹張瑋純學撒嬌嗲功,問她平日可有向男友撒嬌?Kelly笑說:「有啲困難,要去到嗰個情緒,譬如激嬲咗人,要耍冧先至做到。自己唔係一個好嬌嗲嘅女仔,要去到特殊情況先至可以做到。(返香港會唔會同男友試吓撒嬌功力?)張瑋純係好出色撒嬌嘅女仔,都學咗幾招,返去都會試吓,哈哈。」問到Kelly昨日首次穿泳裝,男友可有讚賞?她笑說:「冇乜嘢,佢話款式好健康,佢冇乜comment。」

外景接近尾聲,Kelly表示與佳麗及工作人員加深認識,與同房的何依婷(Regina)傾了不少心事,總結旅程不覺得辛苦。講到雷莊𠒇(Juliette)與胡美貽(Nicole)在泳裝環節中彈出,會否令她有壓力?她說:「唔會,戥佢哋開心,呢個係佢哋嘅優勢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!