掃呢頁CODE去手機

2017年7月31日 星期一

千嬅學友畀面撐劉偉強 __,學友,劉偉強,楊千嬅,千嬅,張學友,

千嬅學友畀面撐劉偉強娛樂要聞劉偉強號召力強,獲圈中好友支持。明天為解放軍建軍90周年,中共在內地強推新戲《建軍大業》,該片昨晚在灣仔舉行首映,導演劉偉 ...


千嬅學友畀面撐劉偉強

娛樂要聞


劉偉強號召力強,獲圈中好友支持。

明天為解放軍建軍90周年,中共在內地強推新戲《建軍大業》,該片昨晚在灣仔舉行首映,導演劉偉強率演員張涵予、張天愛等出席,張學友、楊千嬅、梁漢文、鄭伊健及謝天華撐場。扮演大將粟裕的劉昊然被問到家中是否有軍人背景?他坦言:「爸爸當過兵。」

劉偉強表示對該片有期待,問到可擔心港人沒甚興趣?他坦言:「唔緊要,都知香港對呢類主旋律唔多睇。」提到有革命前輩的後人狠批電影太多「小鮮肉」令革命史「嚴重娛樂化」,劉偉強解釋:「因為電影講1927年,革命前輩周恩來29歲,粟裕19歲,需要大量年輕演員。佢哋好有經驗,自細讀電影學院,冇理由搵40歲扮後生㗎。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安



學友(左)過往與劉偉強合作無間,今次專程捧場。


鍾意就快D Share啦!