掃呢頁CODE去手機

2017年7月4日 星期二

馬詩慧力撐:連我最親嘅人都咁做! __,馬詩慧,

馬詩慧的女兒王曼喜早已「出櫃」。
馬詩慧力撐:連我最親嘅人都咁做!William與圈中不少模特兒相熟,其中名模Rosemary更是他由細睇到大,而名模馬詩慧和模特兒陳祉妤亦與他相識,馬 ...


馬詩慧力撐:連我最親嘅人都咁做!

William與圈中不少模特兒相熟,其中名模Rosemary更是他由細睇到大,而名模馬詩慧和模特兒陳祉妤亦與他相識,馬詩慧說:「連我最親嘅人(長女王曼喜)都咁做,佢點解唔可以?最緊要自己鍾意,雙方可以開心一齊,出唔出櫃唔係一定需要講,佢以前係唔刻意講,係公開嘅秘密。(覺唔覺得佢哋閃訂婚?)如果想結就結埋佢算。(發覺圈中愈來愈多同性公開感情?)依家資訊發達,好多國家都認受,甚至合法,呢個係其中一個原因,令更多人企出嚟承認,至於唔認嘅,可能有自己嘅問題同苦衷,所以當佢搵到自己鍾意嘅另一半,好戥佢開心。」

而陳祉妤則認為William早年患癌,現在可以找到個值得依賴和愛錫他的人,好難得,已傳訊息送上祝福。


鍾意就快D Share啦!