掃呢頁CODE去手機

2017年7月2日 星期日

百日宴完結 張繼聰話囡囡自己走先? __,繼聰,張繼聰,

囡囡咁叻豬識自己走先?歌手張繼聰與太太謝安琪為囡囡張靖(Karina)於主題樂園酒店舉行百日宴,約十時半左右,一眾賓客陸續離開,包括:周國賢、郭晉安夫 ...


囡囡咁叻豬識自己走先?

歌手張繼聰與太太謝安琪為囡囡張靖(Karina)於主題樂園酒店舉行百日宴,約十時半左右,一眾賓客陸續離開,包括:周國賢、郭晉安夫婦、蔡一傑、林盛斌一家五口及方力申等,張爸爸不斷將禮物搬上車,榮升哥哥的張瞻在親友陪同下先行上車。

戴上黑超的蔡一傑被問到早前在紅館塌台受傷的蔡一智康復進度?蔡一傑說:「好啲喇,中西合璧。」而主人家張氏伉儷於晚上十一時步出酒店,換了另一對高踭鞋的謝安琪全程翹實老公,兩人大方企定定合照,並感謝傳媒,張繼聰說:「辛苦晒大家。」問到為何不見Karina?張繼聰笑說:「佢自己搭的士走咗,有個男仔約咗佢。」隨即再次感謝傳媒。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!