網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月30日 星期日

胡諾言:熱到底褲濕晒!胡諾言拍裸跑戲下體激凸 __,胡諾言,

胡諾言喺咁熱嘅天氣之下拍裸跑戲。已為人父的胡諾言於無綫新劇《特技人》豁出去,為氹戲中沙煲兄弟關楚耀上演一場裸跑,於33度酷熱天氣下,僅穿底褲、赤裸上身 ...


胡諾言喺咁熱嘅天氣之下拍裸跑戲。

已為人父的胡諾言於無綫新劇《特技人》豁出去,為氹戲中沙煲兄弟關楚耀上演一場裸跑,於33度酷熱天氣下,僅穿底褲、赤裸上身的胡諾言已不斷流汗,及後就連底褲也濕透,盡現激凸下體,非常壯觀,期間關楚耀見胡諾言露健碩身形,即不讓對方專美,二話不說把上衣除掉,齊齊赤裸上半身示人。

堅稱冇加墊

對於僅穿底褲裸跑,胡諾言笑指是螢幕第一次,為呈現身體線條美,近日已勤練掌上壓及食麥皮充飢,問到事前可有向太太陳琪備案?他謂:「冇乜理,但有叫我飲多啲水,同埋小心『小小諾言』囉!(有冇做定防走光措施?)冇乜做。(你下體激凸喎!)冇乜留意。(有冇加墊?)有嘢加㗎咩?塞紙巾咩,梗係冇」

恨拍底褲廣告

談到於酷熱天氣下裸跑是否很爽?胡諾言不諱言有苦自己知,因要赤腳跑步,搞到兩隻腳板非常熱,更謂:「但都開心今日有朱晨麗請飲嘢萬歲,希望有廣告商睇到我有呢場戲,之後會搵我拍底褲廣告。」而早前已率先為該劇拍裸跑戲的關楚耀,坦言當日獲悉有裸跑戲份已心感興奮,更謂:「導演未叫我除衫,我已經除定等。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!